Shop Mobile More Submit  Join Login
Dawning by Gabasonian Dawning by Gabasonian
Why are they looking at the sunrise (dawn-time) instead of the sunset? 'Cuz they're early birds, though not love birds apparently. BOOM
The girl's name is Dawn btw.
----
New Patreon Rewards (Includes PSDs) by Gabasonian(PSDs to be released soon) | I'm open for commissions.
Add a Comment:
 
:iconmrkrookodile:
MrKrookodile Featured By Owner Jan 11, 2017
lmao
Reply
:iconelothedreamgirl:
EloTheDreamgirl Featured By Owner Jan 6, 2017  Hobbyist Digital Artist
Lol I laughed ! Very good pun ! =P
#FortuneShippingFTW !
Reply
:iconkyshrek:
KyShrek Featured By Owner Dec 27, 2016  Hobbyist General Artist
wowwwwwww
Reply
:iconpetkoton:
Petkoton Featured By Owner Dec 16, 2016  Hobbyist Artisan Crafter
argee lol & epic fail on Dawn :-) :-) :-)
Reply
:iconartapon:
Artapon Featured By Owner Oct 31, 2016  Hobbyist
Dawn the girl and Dawn the sunrise I get it LOLLOL 
Reply
:iconjason5432:
Jason5432 Featured By Owner Oct 22, 2016
One of the most bad times to do a bad pun
Reply
:iconrikuuzumaki7:
RikuUzumaki7 Featured By Owner Oct 4, 2016
Lucas just unknowingly cock-blocked himself.
Reply
:iconvanille159:
Vanille159 Featured By Owner Edited Sep 24, 2016
I'm french so i quite speak english and i don't unterstand the joke :/
Reply
:iconelothedreamgirl:
EloTheDreamgirl Featured By Owner Jan 6, 2017  Hobbyist Digital Artist
En fait il dit "Je t'aime Aurore" mais elle croit que c'est pour elle alors qu'il parle de l'aurore, le soleil au matin quoi lol, c'est un jeu de mots avec son prénom ! :lol:
Reply
:iconkingcario1:
KingCario1 Featured By Owner Sep 4, 2016  Student
Boom.
Reply
:iconkingcario1:
KingCario1 Featured By Owner Aug 20, 2016  Student
I am going to pick up this gun.

I am going to aim that gun.

I am going to pull the trigger

He has lost his head because of his idioticy
Reply
:iconzatchhunter:
ZatchHunter Featured By Owner Aug 8, 2016  Hobbyist Filmographer
Damn, how could I forget that, sorry if I faved it on the wrong section. ^^; My mind is way too "corrupted" with Splatoon thoughts... :(

But I've been able to re-fave it back to the original Pokémon section. And yup, I liked the "sunrise" pun, Dawn thought he was in love with her. XD
Reply
:icondrx-raven:
DrX-Raven Featured By Owner Jul 17, 2016
Raven: ........ Here's a shotgun. Go crazy.
Reply
:iconyumonstudios:
YumonStudios Featured By Owner Jul 16, 2016
Dawn is fucking hot. :3
Reply
:iconhawks11champs:
hawks11champs Featured By Owner Jul 26, 2016
Ha I get it. XD
Reply
:iconhydrosapiens:
hydrosapiens Featured By Owner Jul 11, 2016  Hobbyist Digital Artist
A moment of silence for the friendzone
Reply
:iconautobothoneflash:
AutobotHoneflash Featured By Owner Jul 11, 2016  Student Artist
And......he gets slapped.
Reply
:iconmegatrondx:
MegatronDX Featured By Owner Jun 28, 2016
Looks like he was in love with the sunset.
Reply
:icondrx-raven:
DrX-Raven Featured By Owner Jul 17, 2016
*sunrise
Reply
:iconmmagician-catch-fire:
mmagician-catch-fire Featured By Owner Jun 28, 2016  Student Traditional Artist
Oh lool
Reply
:iconpieninja314:
PieNinja314 Featured By Owner Jun 27, 2016  Hobbyist Digital Artist
Lucas is making that sun look like a ball of ice
Reply
:iconfieryexplosion:
FieryExplosion Featured By Owner Jun 27, 2016  Hobbyist Digital Artist
You should really be careful with your words there...
Reply
:iconseriousjupiter:
Seriously, Lucas? That was such an Ash move.
Reply
:icondrx-raven:
DrX-Raven Featured By Owner Jul 17, 2016
:iconigetitplz:
Reply
:iconweirdbutfriendly:
WeirdButFriendly Featured By Owner Jun 28, 2016
Ash would probably say something like that right IN FRONT of Dawn until she realizes that he was talking about the sun rising behind her
Reply
:iconstellarpixel64:
StellarPixel64 Featured By Owner Jun 26, 2016  Hobbyist Traditional Artist
lol
I ship Dawn with Barry anyways 
Reply
:icondaftotron:
Daftotron Featured By Owner Jun 26, 2016  Hobbyist General Artist
Frizzity friendzoned.
Reply
:iconaero-and-cyndar:
Aero-and-Cyndar Featured By Owner Jun 26, 2016  Hobbyist General Artist
It dawns on Dawn he's talking about the actual dawn

I love it :D
Reply
:iconxsparkledust123x:
xSparkledust123x Featured By Owner Jun 28, 2016  Student Traditional Artist
dawn-ception
Reply
:iconwanderer619:
Wanderer619 Featured By Owner Jun 26, 2016
Ahahahaahah xD
Love it
Reply
:iconjayjaywalk:
jayjaywalk Featured By Owner Jun 30, 2016
Your a dick
Reply
:iconknowlar:
knowlar Featured By Owner Jul 6, 2016
Actually, it's *you're
Reply
:iconknowlar:
knowlar Featured By Owner Jul 6, 2016
Actually it's *you're
Reply
:iconwanderer619:
Wanderer619 Featured By Owner Jun 30, 2016
?
Reply
:icondinahmite64:
Dinahmite64 Featured By Owner Jun 26, 2016  Hobbyist General Artist
Ah, came the dawn!
Reply
:iconlordmartiya:
lordMartiya Featured By Owner Jun 26, 2016
Someone's going to get killed...
Reply
:iconblackdrakon30:
Blackdrakon30 Featured By Owner Jun 26, 2016
lmao, what a burn!
Reply
:iconultimateaura:
UltimateAura Featured By Owner Jun 26, 2016  Hobbyist Traditional Artist
Badoohm tsjjj
Reply
:iconspazzman29:
Spazzman29 Featured By Owner Jun 26, 2016
There should be a romance subplot in a Pokémon game.
Reply
:iconschalternate:
SchAlternate Featured By Owner Jun 25, 2016  Hobbyist Digital Artist
I remember the time when I set up an entire date for the sake of a pun.
Reply
:iconlordzerothemighty:
LordZerotheMighty Featured By Owner Jun 25, 2016  Hobbyist Artist
Ouch burn. this is great.
Reply
:iconmrmeepjeep:
mrmeepjeep Featured By Owner Jun 25, 2016  Student General Artist
This just made my day. Thank you for making this!
Reply
:iconsirwongiii:
SirWongIII Featured By Owner Jun 25, 2016  Hobbyist Traditional Artist
:rofl: Too funny!
Reply
:icondry-boult:
Dry-Boult Featured By Owner Jun 25, 2016  Hobbyist Digital Artist
P  U  N  S
Reply
:icondiegogtratty:
DiegoGTRatty Featured By Owner Jun 25, 2016  Hobbyist Digital Artist
So many amourshippers are ded right now :XD:
Reply
:iconseriousjupiter:
SeriousJupiter Featured By Owner Jun 27, 2016
What does this comic have to do with Amourshipping? :?
Reply
:icondiegogtratty:
DiegoGTRatty Featured By Owner Jun 27, 2016  Hobbyist Digital Artist
There was probably a few people hoping that they would finally kiss but ended up pissed at this. :lmao:
Reply
:icondarkwater409:
darkwater409 Featured By Owner Jun 25, 2016
R.I.P. dumbass. Dawn is gonna tear you a new ass, lol.
Reply
:iconnaominerd:
NaomiNerd Featured By Owner Jun 25, 2016  Hobbyist Traditional Artist
Llama Emoji-66 (Orly) [V3]


:iconbruhpertplz:

Facebook Thumbs Up Icon 
Reply
:icondarkwater409:
darkwater409 Featured By Owner Jun 25, 2016
lol
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 25, 2016
Image Size
556 KB
Resolution
700×2153
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
14,572 (5 today)
Favourites
815 (who?)
Comments
103
Downloads
23
×